corvus-albus blog

Twój nowy blog

A z wiosną mam nadzieję, że zmiany na lepsze :)

Teraz, chyba mogę na to obiektywnie popatrzeć…

Byłem, bo byłem… dawałem z siebie całkiem sporo, tego nikt nie zaprzeczy. W zamian było coraz mniej…
Od 35 dni żyję totalnie sam, sam dla siebie. To jest cholernie nudne i bez celowe! Trudno… Znajdzie się ktoś kto też da coś z siebie! Musi…

Tymczasem wierne i oddane są moja:
-uczelnia
oraz
-praca

zawsze mówiłem, że kobiety są o wiele bardziej wierne :P

Ale chyba starczy tych wypocin, stwierdziłem jednak, że teraz nie będę tej całej historii opisywał, bo mi to obojętne… teraz na każdym kroku przeżywam szok…
…dla przykładu…
umawiam się na piątek do kina, i co mnie zamurowało, zostałem zapytany jaki film chciałbym obejrzeć! Dla mnie to szok, pierwszy raz ktoś się liczy z moim zdaniem od 4 lat!

I O TO CHODZI !!!

błąd…

3 komentarzy

   To straszne jak głupi są ludzie!

Tym razem ja zrobiłem błąd… nie ma sensu się bronić, bo to głupie.
Jestem cholernie zły sam na siebie, bo boję się, że tracę to na co tak długo pracowałem. Nie chcę, żeby domek z kart się posypał do końca. Mam siłę i chcę go odbudować, ale to nie jest jednostronna decyzja… nie wiem co teraz będzie… trudno odbudować zaufanie, ale może się uda. Zrobiłem głupotę, najgorsze jest to, że teraz dopiero widzę jak dużą ;] za późno, chociaż mam nadzieję, że nie wystarczająco za późno.

Zależy mi nadal…

Ciekawe, czy też dostanę drugą szansę…

D.

Marzec…

1 komentarz

Właśnie wróciłem do Warszawy po świętach Wielkanocnych, a z każdym rokiem stają się coraz bardziej dziwne i coraz bardziej bolesne. W lany poniedziałek padał śnieg. Rzucałem się śnieżkami na cmentarzu. To było miłe.

To okropne jak bardzo przeszłość wlecze się za człowiekiem. Może ja nie umiem jej zaakceptować, ale dla mnie to wszystko jest nadal świeże, tak jakby zdarzyło się wczoraj, szczególnie te najbardziej bolesne wydarzenia.

Paranoja, bo mam świadomość, że nie ma mnie co boleć, a z drugiej strony boli… Hehe…

Pozostawmy to wszystko i niech się dzieje wola ludzi, bo to oni decydują o sobie…

Dobry wieczór…
Zły wieczór…

Luty…

Brak komentarzy

Miesiące mijają… powoli albo bardzo szybko… Tak na prawde to sam już nie wiem co się dzieje wokół mnie. Nowi ludzie, stare twarze, przeszłość i teraźniejszość przeplatają się zupełnie bez sensu. Bez najmniejszego sensu, a mi jest na prawdę źle… Nie wiem tylko co jest tego przyczyną. Może to ja boje się skończyć ten ból. Może nie wiem co jest jego źródłem, ale trwanie w nim jest jeszcze gorsze.

Chyba czas spać, ale może jeszcze chwilę. Może nadzieja wróci. Może moment radości. Nie rozumiem tego co mnie otacza.

Zacząłem też olewać naukę i boje się, że to się bardzo źle skończy… oby nie…

Dobranoc.

List-opad…

1 komentarz

I rozpoczął się listopad…

rutyna…

nowi znajomi…

2 rok studiów…

jest fajnie…

prawo karne…

i cywilne…

i międzynarodowe publiczne…

zaczyna mi się podobać…

powiedziałem Adze…

niebawem powiem Tomkowi… bynajmniej tak myślę…

ale najważniejsze, że jest dobrze i wesoło :)

WAKACJE…

2 komentarzy

…były przejebane…

NUDYNUDY NUDY
NUDY NUDY NUDY
NUDY NUDY NUDY
NUDY NUDY NUDY
NUDY NUDY NUDY
NUDY NUDY NUDY
NUDY NUDYNUDY

Wyjazd z rodzicami na tydzień do Tunezji…

NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDYNUDYNUDY
NUDY NUDY

Sierpień biegania na 8:00 na Komendę… praktyki… to było na prawdę fajne doświadczenie… tylu fajnych ludzi…

NUDYNUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDYNUDY

Wyjazd do Berlina 06-10 wrzesień…
JA CHCE SIĘ TAM WYPROWADZIĆ !!!

NUDYNUDY NUDYNUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDY NUDY
NUDYNUDY
NUDY
NUDY
NUDY
NUDY
NUDY
NUDYNUDY

i to byłoby na tyle…

i po majówce, która o dziwo się bardzo udała…

Podróż samochodami była w porządku, najwet bardzo fajna, gdyby nie Praska straż miejska…

Co do zwiedzania miasta to mam poczucie, że zobaczyłem baaaaardzooo duzo…
+Hradczany
+Stare i Nowe Miasto
+Żiżkov
+2 linie praskiego metra
+Opatov
+hot peppers :P
+wieżę telewizyjną (93 metry z górę w 15 sekund)
i wiele innych wspaniałych rzeczy…

Jesenice naturalnie też… :)

Zabawa udana…

Pozdrawiam wszystkich!

Wreszcie jak widać udało mi się zmobilizować do napisania tutaj czegoś… jakoś mi się do tej pory nie chcialo…

Już po pierwszej sesji… poszła całkiem nieźle logika 5, a wstep do prawoznawstwa 4,5…

Poza tym chodze jakiś na wpół przybity, nawet sam nie wiem co mi jest… dziwne wrecz straszne…

Święta coraz bliżej. W poniedziałek okaże się, czy wszystko przed Świętami będę miał pozaliczane… Zobaczymy…

Poza tym… NUDY NIEZIEMSKIE !!!


  • RSS